Jeszcze nie tak dawno telebimy kojarzyły się tylko i wyłącznie ze stadionami wypełnionymi widzami i tablicami wyników. Minęły jednak lata, a telebimy bardzo mocno zyskały na funkcjonalności.
Czy telebimy sprawdzają się dzisiaj np. w reklamie?
Nie ma co do tego żadnej wątpliwości. Gazeta to rubryka, do której niekoniecznie ktoś w ogóle zagląda. Ulotka, dostaniemy, nie przejrzymy zawartości i albo wyląduje w najbliższym koszu, albo też w koszu w domu. Radio, ciężko jest przedstawić walory produktu, tylko i wyłącznie za pomocą głosu. Z kolei telebim, nie ma co do tego żadnej wątpliwości, gdy reklama jest naprawdę ciekawa, ludzie potrafią przystanąć na chodniku, by obejrzeć ją do końca, a następnie, w pierwszym, lepszym sklepie, zakupią reklamowany towar. Dlatego też można śmiało rzec, że telebimy wzorowo sprawdzają się w marketingu. Bardzo ciekawą ofertę sprzedaży i wynajmu telebimów możemy znaleźć w Proscreen. Wśród propozycji znajdziemy ekrany diodowe zewnętrzne i wewnętrzne. Oferta jest rzecz jasna o wiele większa, ale chyba najlepiej zapoznać się z nią samemu na stronie, bądź też w siedzibie firmy. Dzięki tej formie reklamy rozpoznawalność Twojej firmy wzrośnie bardziej, niż sobie to wyobrażasz.