brak zdjęcia
Doskonały sprzęt do liczenia kliientów

Firma Inquell to ceniony dostawca nowoczesnych urządzeń elektronicznych, wśród których znaleźć można licznik osób. To niezwykle przydatne urządzenie znajduje szerokie zastosowanie w nowoczesnym handlu. Jest skonstruowane tak, że klienci zazwyczaj go w ogóle nie widza, ale można być pewnym, że jest zamontowany przed każdym wejściem do supermarketu, dyskontu, galerii handlowej i sklepu firmowego.

Po co stosuje się liczniki klientów?

Licznik osób to potężne narzędzie marketingowe, wykorzystywane przez działy zarządzające poszczególnymi sieciami handlowymi. Licznik klientów pozwala im stale kontrolować, czy dana lokalizacja jest dobra i czy sklep odwiedza wystarczająca liczba osób. Ma to na przykład wpływ na wysokość opłat za wynajem lokali w galeriach. Poza tym dzięki licznikowi klientów można obliczać współczynnik konwersji, czyli procent osób z ogólnej liczby klientów, jaki dokonał zakupów. Jeśli współczynnik konwersji jest bardzo niski, oznacza to, że albo firma źle się reklamuje, albo ma słabe produkty, albo obsługa nie działa właściwie.

2016-01-15|Kategoria: Branże / Informatyczne
Określ problem





Przeczytać warto:

Hurtownia opału do Twojej dyspozycji

Potrzebujesz opału, który będzie wydajny, odpowiednio przygotowany i przede wszystkim w atrakcyjnej cenie? Jeśli tak to idealnym wyborem dla wszystkich wymagających klientów będzie Śląskie Centrum Węglowe, które od lat oferuje swoim klientom opał na najwyższym poziomie. Doświadczenie, współpraca z cenionymi producentami oraz profesjonalni pracownicy to coś, co ...

Hurtownia opału do Twojej dyspozycji
Odkurzanie mebli w pomieszczeniach biurowych

Zazwyczaj sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywa się we wczesnych godzinach porannych. Zdarzają się również takie sytuacje, że na specjalne życzenie klienta usługi z tego zakresu są realizowane późnym wieczorem. Te nietypowe godziny pracy niestety są koniecznością. Sprzątanie nie powinno się odbywać w sytuacji, gdy swoje zadania wykonują pracownicy biurowi....

Odkurzanie mebli w pomieszczeniach biurowych
Najważniejsze atuty fotowoltaiki

Odnawialne źródła energii w Polsce znajdują coraz więcej zwolenników z wielu różnych powodów. Warto zwrócić uwagę przede wszystkim na aspekt ekologiczny. Kryzys klimatyczny w nadchodzących latach spowoduje liczne katastrofy, które zmienią oblicze świata. Dlatego też warto zrobić wszystko, by spowolnić ten proces. Cieszymy się, iż coraz więcej osób zaczyna...

Najważniejsze atuty fotowoltaiki
Własna drewniana biblioteczka na książki

Wielu miłośników książek marzy o posiadaniu własnej biblioteczki, przy czym często wychodzą z błędnego założenia, że koszt realizacji takiego mebla będzie za wysoki. Jeżeli jednak zostanie wybrana biblioteka na wymiar Wrocław, to można się pozytywnie zaskoczyć tym jak atrakcyjne będą jej ceny. Firma specjalizująca się wspomnianych projektach zajmuje s...

Własna drewniana biblioteczka na książki
Renthoff - serwis i wynajem odzieży roboczej

Renthoff to sprawdzona firma posiadająca kilkunastoletnie doświadczenie w branży związanej z oferowaniem takich usług, jak wynajem i serwis odzieży roboczej. Wspomniane przedsiębiorstwo, o czym należy powiedzieć, od początku swojego funkcjonowania dba o dobre , a dokładniej mówiąc, partnerskie relacje ze swoimi klientami, które są poniekąd wynikiem wysokiej jako...

Renthoff - serwis i wynajem odzieży roboczej